Zní to až neuvěřitelně, ale já se po těch letech dočkal!

Pange lingua gloriosi… Zní to tak neuvěřitelně, ale konečně jsem se dočkal aspoň malé naděje, že se s Mikem setkám znovu a ne jen při mém opakovaném hraní tohoto klenotu. Tuto skvělou zprávu už jste mohli zaznamenat i v některých tuzemských médií, ale rozhodně na ní nebyl kladen takový důraz jako bychom si to tady v Pixelhuntu přáli. Nemusím pořád dokola omílat mou posedlost ShadowManem, už v době zrušeného projektu Legacy, který měl za cíl vybičovat tvůrce k pokračování/remaku/remasteru jsem aspoň doufal, že se takového odhalení dočkám. Oficiální oznámení ShadowMan Remastered jsem tedy vzal s velkým nadšením. A je mi už jedno jestli to bude remaster N64 verze nebo mobilní strategie (nebojte se, neexistuje nic takového). Každá věc, která se byť jen šustne kolem ShadowMana je zkrátka vítána, tak jako byl fanouškovský hratelný teaser úvodní místnůstky v Deadside v nové grafice. Několikrát jsem si pokládal otázku, co vlastně od nového ShadowMana očekávat. Napadlo mě pokračování (2econd coming ignoruji) v podobném duchu jako původní díl. Však jsem měl rozpracované i storyboardy, dialogy, jak bychom mohli navázat na konec, vzkříšení Legiona, dva ShadowMani… Tolik nápadů, jak přispět do tohoto nevyužitého universa a myslím, že i samotní ať už třeba komiksoví tvůrci jich taky mají hromady. Jenže to furt žijeme v iluzích, protože ShadowMan bude prostě jen remaster… A to zřejmě je to, co stačí i zarytým fandů, kteří by mohli vzít potenciální pokračování dokonce v nelibost. A co když to bude právě test toho, aby vývojáři dostali odpověď na to, zda by se měli do pokračování pustit? Jak jinak dokázat těm, co ShadowMana neznají, o jaký originální koncept se jedná než remasterem?

Co tedy dosavad víme? Viděli jsme zatím jen pár videí, které toho moc neukazovaly, jedno letošní Future Gaming Show a to druhé ze září, které máte i tady v článku. Nicméně za vším stojí tvůrci z Nightdive Studios (Blood: Fresh Supply) a ti sice mají na kontě jen několik re-releasů, přesto není důvod, proč jim nedůvěřovat. Už je chvalitebné, že znovu dávají pozornost zapadlým titulům a doufám, že v tom budou i nadále pokračovat, co třeba takový Nocturne? Máme příslib,  že ShadowMan vyjde pro všechny současné generace (dočkáme se i na nextgenu?). Z dalších střípků samozřejmě platí podpora 4K rozlišení a grafické “vylepšováky”, remasterované zvuky a soundtrack… (zajímalo by mě, jaké assety všechny využijí, přeci jenom by spíše dával smysl v použití PC verze). To hlavní jsme si nicméně nechali až nakonec a to doplnění věcí, které se do finální verze nevešly. Slyšel jsem o tom, že se řada věcí vynechala, stačí trochu bádat… Třeba nové lokace, věci v inventáři, další temné duše? Necháme se překvapit, každopádně jakmile dostaneme hru do rukou, tak vám to snad detailně zanalyzujeme. ShadowMana jsem prošel nesčetněkrát, a proto snad snadno poznám to, co bude nového a už se na to s vámi těším, až to spolu prožijeme a bude to velkolepé!

Věřím, že se nemá, co nepovést, vždyť jenom nové textury by stačily. Původní ShadowMan neměl moc chyb a dá se obstojně hrát i dnes (možná ten mouse-look by se dal nějak vyladit, ale to už je spíš záležitost remaku, takové zásadní změny bych nečekal). Řadě z vás hlavně chyběla mapa. Těžko predikovat, zda to přeci jenom nebude jen služba fanouškům a ostatní přejdou tuhle hru prakticky bez povšimnutí… Od toho tady jsme my a další markeťáci, kteří vám chtějí jen dokázat, že ShadowMan prostě stojí za zahrání. Já tedy tímto i posouvám svůj plánovaný stream průchodu původního ShadowMana (kterého jste se měli už dávno dočkat) a necháme to na ten příští rok? To už vydržíme a tady to bude vypadat taky úplně jinak, věřte nám! Morkové brány se otevírají a Jaunty už u nich netrpělivě čeká na váš příchod. A nemusím dodávat, že tohle je teď moje nejočekávanější hra příštího roku.

Více aktuálních informací se můžete dozvědět ZDE, Tim Haywood – autor hudby, sem píše vývojářské deníky.

0 0 votes
Article Rating
0
Rádi bychom věděli tvůj názor, prosím komentujx