Dnes je to přesně dva roky, co jsem uveřejnil první článek na těchto stránkách. Jednalo se o recenzi na hru X-Com a spolu s Lordhellem jsme dávali dohromady koncept celých stránek. Chtěli jsme tu mít recenze her, které jsme právě hráli, ne jen vzpomínky na hru, kterou jsme kdysi dávno hráli. A videa z her. A tématické články o starých dobrých hrách. A články o jediných časopisech, které pro hráče vycházely (Score, Level, Excalibur) a spoustu dalších věcí. A to vše provázané s YouTubem, Facebookem, Twitterem a Instagramem.

A jak to dopadlo? No… 8 recenzí na hry za dva roky, 24 článků o časopisech, jeden článek o tématickém filmu a jeden článek o chystaném remasteru a  šest článků, ve kterých jsme si vybíjeli frustraci ze ztráty starých dobrých her. Celkem 41 příspěvků. To moc není. Člověk by řekl, že jsme za tu dobu napsali v popiscích a komentářích více textu, než v klasických článcích. A videa? 70 gameplay videí taky není moc…

A co sociální sítě? Dalo by se říci, že zatím nemáme skoro žádné odběratele.

Ale proč? Zájem o tyto hry stále je, ale že bychom měli tak malou základnu fanoušků z Čech? Máme tu přeplněnou scénu? To si nemyslím, na stránky, které toho nemají moc k nabídnutí, máme za ty dva roky cca 10 tisíc návštěv. Podle mě je to proto, že máme respekt k hrám, které zrovna hrajeme a třeba během natáčení gameplaye dáváme divákům jen zážitek ze hry a ne nějaké nesmyslné rádoby inteligentní žvatlání, které provádí většina individuí, kteří si říkají youtubeři.

Ale nevadí. Stále to bereme jako výzvu. Proto se zvýší počet článků a recenzí. Proto začneme více propagovat Pixelhunt. A proto vám přineseme spoustu zajímavých věcí. Jednou z nich je náš vlastní časopis v elektronické podobě. Prostě toho máme v plánu hodně. A teď je ta správná doba na to, abychom se do toho pořádně opřeli.

Takže, vše nejlepší do roku 2020 a hodně kvalitních her!