Za Diablo: Hellfire nestojí Blizzard, ale Synergistic Software, což provází jistá kontroverze, ale přesto se s Hellfire stojí za to setkat. Není to úplná bomba jako samotné Diablo, ale jako datadisk se jedná o zajímavý kousek, který by byla škoda minout. Na GoGu máte možnost hrát Hellfire zvlášť a berte na to zřetel, protože já jsem zvolil jinou možnost a pak jsem zjistil, že svou postavu s Doombringerem nemůžu jednoduše přesunout do Hellfire, náprava je sice snadná – stačí zkopírovat a přejmenovat save soubor, ale má to háček – váš progress s navazujícími questy je pryč, stejně tak jako vaše vybavení – jen peníze vám zůstanou, což je aspoň trošku takový světlejší bod za tu celkovou daň, samozřejmě levely a rozdělené body zůstávají.

Je vidět péče, že to není jen mod od fanoušků, pěkné intro, nová postava farmáře u kravího tria a dvě nové oblasti (8 úrovní)… Překvapivě jsem i tak prolítnul datadiskem doslova jako nůž máslem, nebýt posledních dvou úrovní v Kryptě, které mi daly zabrat. Ano, je to hlavně tím, že už jsem měl nabušený charakter. Proradné sukuby vystřídali ještě otravnější Lichové. Každopádně Krypta je mnohem víc atmosféričtější místo než hnízdo plné pavouků, škorpionů a jejich mutací… Vše samozřejmě vyvrcholí soubojem s bossákem, nutno dodat, že vše je optional a tudíž se můžete datadisku vyhnout, ale byla by to škoda. Krom toho si můžete zahrát za nové povolání Monka, získat speciální olejíčky na úpravu statistik nasbíraného gearu, pasti a další kosmetické drobnosti.

5 1 vote
Article Rating
0